Jaunimo linija ir TV3 žiniasklaidos grupė suvienija jėgas: kad augtų emociškai atspari Lietuva

Jaunimo linija ir TV3 žiniasklaidos grupė suvienija jėgas: kad augtų emociškai atspari Lietuva

Nevyriausybinė organizacija „Jaunimo linija“ ir TV3 žiniasklaidos grupė pradeda strateginę partnerystę, kurios tikslas – edukuoti visuomenę apie jaunimo emocinę sveikatą ir skatinti atviras diskusijas psichikos sveikatos temomis. Partnerystė siekia auginti emociškai atsparią Lietuvą, suteikiant jaunimui ir visuomenei daugiau informacijos bei praktinių žinių, kaip stiprinti emocinę gerovę.

 

Emocinis atsparumas turi būti mūsų visų prioritetas

 

Lietuvoje net 93 proc. jaunų žmonių susiduria su emociniais sunkumais – tai parodė „Jaunimo linijos“ ir „Spinter tyrimai“ praėjusiais metais atlikta jaunuolių nuomonės apklausa. Pasak „Jaunimo linijos“ vadovės Dianos Bukantaitės, organizacija reguliariai atlieka visuomenės apklausas ir mato vis prastėjančius jaunimo emocinės sveikatos rodiklius.

 

„Gyvename nuolat besikeičiančiame pasaulyje, kuriame jauni žmonės patiria vis daugiau emocinių iššūkių. Todėl svarbu ne tik kuo plačiau kalbėti apie psichikos sveikatą, bet ir suteikti jaunimui žinias bei įrankius, kaip pasirūpinti savimi. Jeigu norime emociškai atsparios kartos, turime kartu kurti aplinką, kurioje kalbėti apie emocinę sveikatą ir kreiptis pagalbos yra drąsu ir savaime suprantama. Partnerystė su TV3 žiniasklaidos grupe suteikia galimybę daug plačiau skleisti emocinio atsparumo svarbą bei pasiekti jaunus žmones ten, kur jie yra – televizijoje, skaitmeninėse platformose, socialiniuose tinkluose“, – sako D. Bukantaitė.

 

TV3 žiniasklaidos grupės galia pozityviems pokyčiams

 

TV3 generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė atkreipia dėmesį, kad žiniasklaida turi didelę atsakomybę formuojant visuomenės požiūrį ir nuostatas.

 

„TV3 žiniasklaidos grupė jau ne vienerius metus kalba ne tik apie fizinės, bet ir emocinės sveikatos svarbą įvairiuose savo projektuose – tiek „Išsipildymo akcijoje“, kuri padeda sunkiai sergantiems vaikams ir jų tėvams, tiek ir partnerystėje su Lietuvos paralimpiniu komitetu. Todėl tai, kad suvienijame jėgas ir su „Jaunimo linija“, yra natūralus mūsų misijos tęstinumas. Gyvename nelengvais, iššūkių kupinais laikais, o kad būtų paprasčiau visa tai įveikti, kartais tereikia pasikalbėti su žmogumi, kuris tave išgirstų, išklausytų ir padrąsintų. „Jaunimo linija“ parodo, kad svarbus kiekvienas, o šviesa įmanoma net tamsiausiais laikais. Todėl džiaugiamės galėdami plačiai skleisti žinią, kad jauni žmonės – ne vieni. Mes esame kartu su jumis“, – sako L. Blaževičiūtė.

 

Pirmieji žingsniai: kad linija nebūtų užimta

 

TV3 žiniasklaidos grupė ir „Jaunimo linija“ vienija jėgas, nes joms rūpi, kokia bus ateities Lietuva. Kad ji būtų stipri, jau šiandien turime rūpintis jaunų žmonių emocine sveikata. Tai reiškia – turime drąsiai kalbėti apie psichologinius sunkumus, atsakingai nukreipti pagalbos ir stiprinti emocinį atsparumą.

 

Šiandien beveik ketvirtadalis žmonių, bandančių prisiskambinti į „Jaunimo liniją“, negali gauti emocinės pagalbos – tai prilygsta pilnai Žalgirio arenai.

 

Todėl TV3 žiniasklaidos grupė ir „Jaunimo linija“ ne tik kvies visuomenę drąsiai kalbėti apie emocinę sveikatą, bet ir aktyviai veiks – vykdys bendras socialines kampanijas organizuos bendrus renginius, edukuos jaunimą ir sieks, kad nė vienas jaunas žmogus nebūtų paliktas vienas emocinių iššūkių akivaizdoje.

Komentarai

Ar žinote, kad...

Lietuvoje iš tūkstančio gyventojų nuo gripo pasiskiepija vidutiniškai 30 asmenų, Latvijoje - 65, Estijoje – 52 asmenys. Tuo tarpu JAV tūkstančiui gyventojų tenka net 250 pasiskiepijusių, Europoje vidutiniškai – 177.

Kitas faktas