Į ką atkreipiate dėmesį, kai norite nusipirkti kremą, valomąjį pienelį arba toniką? Vieni žmonės įdėmiai skaito, kas parašyta etiketėje, kiti tiesiog pauosto, dar kiti žiūri į kainą, o kažkas renkasi prekę pagal pakuotę... Tų pirkėjų, kuriuos traukia firminis dizainas ir graži pakuotė, yra daugiausia. Ir tai – visiškai natūralu... Kaip byloja liaudies išmintis, „sutinka pagal rūbą...“ Ar yra koks nors ryšys tarp prekės išvaizdos (tiksliau, to, ar ji pateikiama buteliuke, tūbelėje ar su dozatoriumi) ir turinio kokybės – tai ir pamėginkime išsiaiškinti.
Kosmetika ir klasika
Pagrindinis principas, kuriuo vadovaujasi didžioji kosmetikos gamintojų dalis, yra kainos, kokybės ir formos santykis. Jeigu išlaikomos tinkamos proporcijos, galima būti tikriems, kad prekė pelnys vartotojų palankumą ir greičiau dings iš parduotuvių lentynų.
Kremas plastikinėje dėžutėje daugeliui moterų atrodo kaip savaime suprantamas ir labai įprastas dalykas. Kitaip tariant, tai jau klasika. Dėžutės dizainą nesunku pakeisti, todėl gamintojai gali kurti pigias ir stilingai atrodančias pakuotes. Viso to negalima pasakyti apie stiklą. Tiesa, jis laikomas pačia ekologiškiausia medžiaga kosmetikos tarai, kadangi nereaguoja su kremu, be to, emulsija stikliniame inde išlaiko savo savybes 10–12 kartų ilgiau, negu produkcija, kurią galima įsigyti plastikinėse dėžutėse. Vis dėlto kainuoja stiklinė tara labai brangiai, ir dažniausiai į storo matinio stiklo buteliukus, primenančius opalą, pilami brangūs intensyvaus poveikio kremai nuo raukšlių ir odos senėjimo.
Kremą iš dėžutės geriausia kabinti specialia mentele, o po naudojimo būtina sandariai užsukti dangtelį. Tačiau ši tara, kaip teigia nemaža dalis specialistų, turi trūkumą – nėra hermetiškumo. Atsukus dėžutę, kremas sąveikauja su oru, tad ima oksiduotis, į jį patenka mikrobų. Savaime suprantama, kad visa tai trumpina produkto galiojimo laiką, ir dažnai tenka vieną ar kitą priemonę išmesti anksčiau nurodytos datos, jeigu nespėjame sunaudoti. Kai kurie gamintojai šią problemą bando išspręsti uždėdami ant kremo dėžutės dar vieną papildomą plastikinį plokščią dangtelį.
Vidutiniškai per savo gyvenimą žmogus atsako į 45228 telefono skambučius
Kitas faktas
Komentarai