Naujas revoliucinis grožio priemonių prekių ženklas „Love Beauty and Planet“ Baltijos šalių rinkoje pasirodė su penkiomis veganiškomis plaukų ir odos priežiūros priemonių linijomis, pagamintomis vadovaujantis tvarumo principais ir skirtomis patenkinti augančius klientų, ieškančių labiau aplinką tausojančių gaminių, poreikius.
Prekės ženklo prekybos Lietuvoje pradžia buvo paminėta praėjusį ketvirtadienį prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“ esančioje „Douglas“ parduotuvėje vykusiomis ekologiškų medžiaginių krepšelių personalizavimo dirbtuvėmis ir gerai žinomų influencerių susibūrimu. Renginio metu buvo galima susipažinti su šio prekių ženklo istorija ir gaminių kilme.
„Love Beauty and Planet“ priemonės skirtos padėti pirkėjams sugrąžinti balansą mūsų planetoje, užtikrinant nepriekaištingus grožio priemonių rezultatus. Šios priemonės leidžia gerai atrodyti ir gerai jaustis. Būtent todėl prekių ženklas startavo su kampanija influenceriams, kad paskatintume aktyviau rūpintis mūsų planetos gerove,“ – teigė prekių ženklo vadovė Baltijos šalims Viktorija Masiliūnaitė.
Rinkoje, kurioje vis labiau atsižvelgiama į etikos ir aplinkosaugos problemas, natūrali kosmetika tapo vienu iš pagrindinių higienos ir grožio priemonių pardavimų paskatų. Siekiant sumažinti poveikį aplinkai, visame „Love Beauty and Planet“ priemonių gamybos cikle naudojamos kruopščiai apgalvotos sudedamosios dalys ir pakuočių medžiagos. „Love Beauty and Planet“ priemonės gaminamos pagal veganams tinkamas (Europos vegetarų sąjungos nepriklausomai sertifikuotas) formules, kurioms naudojamos natūralios ir tvariai išgautos sudedamosios dalys, tokios kaip murumuru sviestas, organinis kokosų aliejus ir natūralus taukmedžio sviestas, o buteliukai gaminami iš 100 proc. perdirbtų medžiagų ir gali būti pakartotinai perdirbami. „Love Beauty and Planet“ visada laikosi skaidrumo principų ir atvirai pateikia informaciją apie savo gaminių poveikį planetai. Laikydamasis tokio įsipareigojimo prekių ženklas ne tik kasmet atskleis savo anglies dioksido išmetimo rodiklius, bet ir stengsis juos iki 2020 metų sumažinti 20 proc.
Šis naujas grožio priemonių prekių ženklas turi penkias plaukų ir odos priežiūros priemonių linijas. Asortimentą sudaro penkios plaukų, veido ir kūno priežiūros priemonių kolekcijos, kiekvienai iš jų naudojamos išskirtinės natūralios sudedamosios dalys. Nuo spalvos išsaugojimo iki apimties padidinimo , nuo drėkinimo iki atgaivinimo – galima pasirinkti visiems plaukų ir odos priežiūros poreikiams ir pageidaujamam poveikiui skirtus gaminius. Šių priemonių galima įsigyti „Douglas“ parduotuvėse ir internetinėje parduotuvėje.
Išskleistų plaučių paviršiaus plotas sudarytų 80 kvadratinių metrų. Tai maždaug pusė krepšinio aikštelės ploto
Kitas faktas
Komentarai